Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο… «δικαίωσε» τα My Market

Σχεδόν στο σύνολό τους μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου είχαν προσφορές στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. Ωστόσο, η αλυσίδα που επένδυσε περισσότερο στις προσφορές αυτές ήταν τα My Market. Οι υπεύθυνοι της αλυσίδας αναγνώρισαν την ανάγκη για ταχύτερες, πιο άνετες αγορές και προχώρησαν σε ακόμη μεγαλύτερες διαδικτυακές προσφορές. Η επισκεψιμότητα του νέου τους e-shop εκτινάχθηκε, την ώρα που τα στατιστικά της έρευνας της ΑΣΟΕ ήρθαν να επιβεβαιώσουν το… εύλογο της επιλογής των ανθρώπων του My Market. Γιατί η ευκολία (85%), η άνεση (77%), η ταχύτητα (73%), η μεγαλύτερη ποικιλία (53%) και οι καλύτερες προσφορές (52%) είναι σύμφωνα με την έρευνα οι πέντε βασικότεροι λόγοι που οι ηλεκτρονικές αγορές γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς.
Leave a Comment