Συγκλονίζει η σύζυγος του Αγγελίδη: Ο άντρας μου είναι κατά 90% ανάπηρος, είναι σχεδόν φυτό

Υπάρχουν οι χαραγές της μηχανής που δείχνουν την πορεία από την πτώση μέχρι την τελική θέση, που αποτελούν προέκταση του σημείου σύγκρουσης. Στη σελίδα 22 της έκθεσης η χαραγή Χ2 και Χ1 είναι προέκταση του σημείου σύγκρουσης που προσδιορίζεται στη μεσαία λωρίδα από την αλλαγή πορείας του λεωφορείου. Το μηχανάκι που κινείται στη μεσαία λωρίδα βλέποντας τον ελιγμό του λεωφορείου προς τα αριστερά που κλείνει το πεδίο, ο μόνος ελιγμός που μπορεί να κάνει είναι προς τα δεξιά. Η μηχανή είχε ταχύτητα γύρω στα 75 χλμ.”, ανέφερε ο μάρτυρας, ενώ όταν ερωτήθηκε σχετικά με το εάν ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης φορούσε κράνος, απάντησε πως δεν είναι ειδικός αλλά “αυτό φαίνεται από χτυπήματα στο κεφάλι του”. Σχολιάζοντας την πραγματογνωμοσύνη που διατάχθηκε για το ποινικό κομμάτι της υπόθεσης, ο πραγματογνώμονας της οικογένειας εξήγησε, ότι σε αυτήν “ο κ. Μπούρας που την ανέλαβε αναφέρει ότι δεν δούλευε ο ταχογράφος του λεωφορείου. Ο ταχογράφος γράφει ταχύτητα, χρόνο και απόσταση. Αυτές οι τρεις καταγραφές είναι ανακόλουθες σύμφωνα με τον Μπούρα”. Στη δίκη κατέθεσε και ο οδηγός του λεωφορείου με το οποίο συγκρούστηκε ο παρουσιαστής, ο οποίος περιέγραψε την πορεία και το περιστατικό από τη δική του πλευρά. “Κινούμουν στην αριστερή λωρίδα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Τα φανάρια ήταν κόκκινα και άφησα το λεωφορείο να ρολάρει, αλλά έγιναν πράσινα τα φανάρια και συνέχισα την πορεία μου. Σε εκείνο το σημείο είδα πάνω έντονα φώτα, μια λάμψη, είδα ότι μια μηχανή εκσφενδονίστηκε δέκα μέτρα και έφτασε ο αναβάτης στο πεζοδρόμιο και η μηχανή σταμάτησε 5-6 μέτρα παρακάτω. Κατέβηκα και ένας κύριος που ήταν μάρτυρας μου λέει δεν φταις σε τίποτα. Έφυγε αυτός μετά το ΕΚΑΒ. Μάλιστα κινδύνεψε και η ζωή του για να σβήσει τη φωτιά με τη μηχανή”, ανέφερε ο οδηγός. Πρόεδρος: Πώς εξηγείται να υπάρχουν οι χαραγές 15 μέτρα πριν την τελική θέση της μηχανής, η οποία φαίνεται πάντα δεξιά; Οδηγός: Έκανε γκελ στη γωνία του λεωφορείου. Σύρθηκε δεξιά και έγινε ανάφλεξη. Ακούσαμε για αλλαγή πορείας από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή. Δεν αλλάζει λωρίδα με ταχύτητα. Μόνο ομαλά αλλάζεις πορεία αλλιώς χάνεται ο έλεγχος. Όταν άλλαζα λωρίδα δεν είδα καμία μηχανή. Ήταν νύχτα θα έβλεπα τα φώτα. Πηγή: gossip-tv.gr, ethnos.gr [/expander_maker]
Leave a Comment