Ρέθυμνο – Εγκυος φοιτήτρια κατήγγειλε ελεγκτή για λεκτική βία. Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ
Με αφορμή μία καταγγελία λεκτικής βίας που φέρεται να ασκήθηκε από ελεγκτή του ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου σε βάρος 23χρονης εγκύου φοιτήτριας, η εταιρία των θέλησε να δώσει διευκρινίσεις.Οπως τονίζει, από τα στοιχεία της έρευνας και από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, «ουδέποτε προέκυψε λεκτική βία σε βάρος της 23χρονης από τον ελεγκτή».Σύμφωνα με την διοίκηση των ΚΤΕΛ, από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε από τον ίδιο τον ελεγκτή για το περιστατικό που διαδραματίστηκε χθες Πέμπτη, μέσα στο αστικό λεωφορείο, και ως όφειλε, έδωσε εντολή για άμεση διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.
Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, «ο ελεγκτής της εταιρίας μας – στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του – προσέγγισε την νεαρή επιβάτιδα με ευγενικό τρόπο και της ζήτησε να του επιδείξει το φοιτητικό της πάσο, βάσει του οποίου είχε πληρώσει μισό εισιτήριο. Η νεαρή γυναίκα, όπως παραδέχτηκε, δεν το έφερε μαζί της, παρά είχε σχετική φωτογραφία στο κινητό της τηλέφωνο, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αφού δεν αποδεικνύει την γνησιότητα του επίσημου εγγράφου που όφειλε να έχει μαζί της».
Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρεται στους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, παρατηρώντας ότι «πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων. Μία από αυτές είναι να φέρουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα βάσει των οποίων δικαιούνται έκπτωσης στην τιμή του εισιτηρίου. Μία δεύτερη εξίσου βασική υποχρέωση των επιβατών, είναι να έχουν πάντα μαζί τους το εισιτήριό τους όταν επιβιβάζονται στα λεωφορεία και να μην περιμένουν να το προμηθευτούν από τον οδηγό. Μία ακόμα υποχρέωση των επιβατών που δεν έχουν εξασφαλίσει έγκαιρα εισιτήριο, είναι να προσέρχονται τουλάχιστον 30 λεπτά νωρίτερα στον σταθμό του ΚΤΕΛ προκειμένου να αγοράσουν το εισιτήριό τους και να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη άνεση».
Leave a Comment